Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
wersja tekstowa »
Potwierdzenie należytego wykonania usługi
Niniejszym potwierdzam, że w ramach umowy Nr DSC/185/2010/ID321/DSC/10 firma Centrum Doradztwa w Informatyce i Zarządzaniu Sp. z o.o. (CeDIZ) opracowała na rzecz Kancelarii Prezesa Rady Ministrów (KPRM) dokumentację przetargową oraz świadczyła usługę pomocy doradczej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego realizowanego na potrzeby Wyższego Urzędu Górniczego (WUG). Usprawnienie obejmuje wdrożenie systemu informatycznego wspierającego zarządzanie urzędami górniczymi w oparciu o strategiczną kartę wyników (j. ang. Balanced Scorecard) oraz gromadzenie i przetwarzanie danych statystycznych dotyczących stanu bhp w górnictwie oraz działalności urzędów górniczych.
Umowa ta realizowana była w ramach Zadania 1 „Realizacja wdrożeń usprawniających w urzędach” w projekcie „Modernizacja systemów zarządzania i podnoszenie kompetencji kadr poprzez realizację wdrożeń usprawniających ukierunkowanych na poprawę procesów zarządzania w administracji rządowej” (Priorytet V „Dobre rządzenie” Działania 5.1 „Wzmocnienie potencjału administracji rządowej”, Poddziałanie 5.1.1 „Modernizacja systemów zarządzania i podnoszenie kompetencji kadr”, Program Operacyjny Kapitał Ludzki), współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Firma CeDIZ wykonywała wszystkie objęte umową prace należycie, tj. rzetelnie, starannie i terminowo zgodnie z wymaganiami KPRM i WUG.
Z-ca Dyrektora Departamentu Służby Cywilnej Artur Obłuski
«
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego RP
wersja tekstowa »
Zespół konsultantów Centrum Doradztwa w Informatyce i Zarządzaniu Sp. z o. o. (CeDIZ) zrealizował na rzecz Ministerstwa Rozwoju Regionalnego usługę audytu informatycznego Krajowego Systemu Informatycznego SIMIK 07-13 w MRR, wchodzącego w skład infrastruktury krytycznej państwa.
Celem usługi było:
przeprowadzenie audytu bezpieczeństwa informacji – sprawdzenie Systemu oraz wskazanie zagrożeń i podatności wraz z oceną aktualnego poziomu bezpieczeństwa,
przeprowadzenie audytu outsourcingu – sprawdzenie dotrzymywania przez zewnętrznego usługodawcę warunków umowy w części dotyczącej Usługi Dedykowanego Hostingu Infrastruktury Teleinformatycznej i zgodności poziomu dostarczanej usługi z wymaganiami określonymi w umowie i w załącznikach do niej,
dostarczenie wniosków, zaleceń i rekomendacji w celu dokładnego rozpoznania i redukcji zidentyfikowanych ryzyk, zagrożeń i podatności oraz wskazanie adekwatnych działań mających na celu jak najszybsze ich wyeliminowanie.
Audyt przeprowadzono zgodnie z metodykami COBIT i OSSTMM, z zastosowaniem norm PN-ISO/IEC 27001 oraz PN-ISO/IEC 17799:2007.
Usługa została odebrana w terminie i bez zastrzeżeń.
«
Stołeczne Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej SA
wersja tekstowa »
Referencje
W ramach niniejszego listu potwierdza się, że zespół konsultantów Centrum Doradztwa w Informatyce i Zarządzaniu Sp. z o. o. (CeDIZ) zrealizował na rzecz Stołecznego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej SA w Warszawie usługę audytu bezpieczeństwa systemu informatycznego klasy EBOK.
Audyt zrealizowano w modelu testu penetracyjnego aplikacji WWW (podejście blackbox) z poziomu Internetu. W ramach usługi wykonano następujące prace:
pozyskiwanie informacji:
skanowanie;
fingerprinting systemów i aplikacji;
pozyskiwanie informacji o serwisie i domenie z publicznie dostępnych źródeł;
analiza luk w oprogramowaniu:
sprawdzenie znanych luk dla używanego oprogramowania w bazach luk;
próba wykorzystania istniejących luk;
testy bezpieczeństwa:
testy konfiguracji i implementacji protokołów HTTP/SSL/TLS:
dozwolone metody HTTP;
akceptowalne zestawy kryptograficzne;
sprawdzenie konfiguracji serwera WWW/kontenera aplikacji, etc.:
kontrola pozostawionych ustawień domyślnych;
używane moduły/rozszerzenia serwera;
zabezpieczenia sesji użytkownika:
możliwość przejęcia uwierzytelnionej sesji;
poprawność wylogowywania użytkownika;
testy zabezpieczeń przed logowaniem brute force;
pozyskiwanie tzw. punktów wejścia – miejsc w aplikacji gdzie możliwa jest interakcja z aplikacją (formularze, sparametryzowane zapytania GET);
testy walidacji danych wejściowych w punktach wejścia;
fuzzing danych w punktach wejścia;
testy SQL Injection w punktach wejścia;
spidering aplikacji i próba pozyskania istniejących nielinkowanych, ukrytych oraz nieprzewidzianych w aplikacji URL;
testy podatności aplikacji na Cross Site Scripting;
testy bezpieczeństwa JavaScript.
testy Directory Traversal – nieuprawnionego dostępu do systemu plików na serwerach;
testy Command Injection;
testy HTML Injection;
testy DoS:
testy TLS/SSL:
próby wydajności negocjacji kryptograficznych;
próby wykorzystania luk TLS/SSL;
wykorzystanie wyników poprzednich testów do ataków DoS;
usługi pomocnicze:
wykonanie testów DNS:
podatność DNS na cache poisoning;
poprawność konfiguracji stref DNS.
Wszystkie powyższe prace zostały zrealizowane w sposób rzetelny i staranny, z pełnym zachowaniem ustalonych przez strony terminów.
Dyrektor Biura Informatyki i Telekomunikacji mgr inż. Andrzej Dańczak
«
Instytut Energetyki
wersja tekstowa »
Potwierdzenie należytego wykonania usług
W ramach niniejszego listu potwierdza się, że zespół konsultantów Centrum Doradztwa w Informatyce i Zarządzaniu Sp. z o. o. (CeDIZ) zrealizował na rzecz Instytutu Energetyki – Instytutu Badawczego usługę audytu zewnętrznego projektu nr POIG.02.01.00-125/08-00 pn. „Modernizacja i rozbudowa Laboratorium Nowych Technik Energetycznych w Instytucie Energetyki”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013, Priorytet 2 Infrastruktura sfery B+R, Działanie 2.1 Rozwój ośrodków o wysokim potencjale badawczym. Beneficjent: Instytut Energetyki Instytut Badawczy. Wartość projektu: 13 699 863,00 PLN.
Usługa obejmowała przeprowadzeniu audytu zewnętrznego projektu i sporządzenie sprawozdania z przeprowadzonego audytu. W szczególności kontroli podlegały:
wiarygodność danych, zarówno liczbowych, jak i opisowych, zawartych w dokumentach związanych z realizacją projektu,
realizacja wydatków i uzyskanie założonych efektów zgodnie z wymaganiami zawartymi w umowie o dofinansowanie projektu,
poprawność sposobu udokumentowania i ewidencyjnego wyodrębnienia rzeczywistych operacji gospodarczych.
Audyt przeprowadzono zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa krajowego oraz z Międzynarodowymi Standardami Profesjonalnej Praktyki Audytu Wewnętrznego, opracowanymi przez Institute of Internal Auditors.
Wszystkie powyższe prace zostały zrealizowane w sposób rzetelny i staranny, z pełnym zachowaniem ustalonych przez strony terminów.
Dyrektor Instytutu Energetyki dr hab. inż. Jacek Wańkowicz
«
ENEA Operator Sp. z o.o.
wersja tekstowa »
Potwierdzenie rzetelnego wykonania usług
W ramach niniejszego listu potwierdzam, że Centrum Doradztwa w Informatyce i Zarządzaniu Sp. z o.o. realizowała na rzecz ENEA Operator Sp. z o.o. następujące usługi:
Opracowanie części merytorycznej Ogłoszenia o Zamówieniu w przetargu na usługi „Opracowanie koncepcji biznesowej modułu gospodarki materiałowej SAP Materiał Management w ENEA Operator Sp. z o.o.” zawierającej:
określenie przedmiotu zamówienia,
opis warunków udziału w postępowaniu wraz z podaniem ich znaczenia oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków,
informację o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu,
d) kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
Opracowanie części merytorycznej Warunków Zamówienia (WZ) w przetargu na usługę „Opracowanie koncepcji biznesowej modułu gospodarki materiałowej SAP Materiał Management w ENEA Operator Sp. z o.o.”
(które to WZ będą podstawą do składania ofert wstępnych przez wykonawców) zawierających:
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,
szczegółowy opis kryteriów oceny ofert,
istotne postanowienia merytoryczne umowy,
terminy związane z ofertą,
koszty sporządzania ofert,
sposób przygotowania ofert,
miejsce i termin składania ofert,
tryb udzielania wyjaśnień dotyczących ofert,
formalności jakie powinny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy.
Prace zostały wykonane przez Centrum Doradztwa w Informatyce i Zarządzaniu Sp. z o.o. w sposób rzetelny i staranny, z pełnym zachowaniem ustalonych terminów.
Prokurent Departamentu Finansowo-Księgowego ENEA Operator Sp. z o.o. Danuta Berndt
«
Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek
wersja tekstowa »
List referencyjny
W ramach niniejszego listu potwierdzam, że Centrum Doradztwa w Informatyce i Zarządzaniu Sp. z o.o. wykonała na rzecz Spółdzielczej Mleczarni SPOMLEK opracowanie wskazań organizacyjno-zarządczych mających na celu wsparcie SM SPOMLEK w osiągnięciu zakładanych celów ogólnozakładowych w trzech wymiarach, tj. organizacji, procesów biznesowych oraz stanowisk pracy oraz wdrożenia i użytkowania systemu wspomagającego zarządzanie, a w szczególności:
Identyfikację (mapowanie) i analizę procesów biznesowych w SM SPOMLEK, tj. stan „JEST”.
Optymalizację zidentyfikowanych procesów biznesowych SM SPOMLEK, tj. stan „BĘDZIE”.
Ustalenie specyfikacji wymagań systemowych (funkcji, które powinien spełniać system informatyczny w połączeniu z procesami biznesowymi stanu „BĘDZIE”).
Rekomendację niezbędnych zmian organizacyjnych, koniecznych do efektywnego wdrożenia i wykorzystywania systemu informatycznego oraz sporządzenie raportu podsumowującego.
Firma Centrum Doradztwa w Informatyce i Zarządzaniu Sp. z o.o. wykonała prace w sposób rzetelny i staranny, z pełnym zachowaniem ustalonych terminów.
Prezes Zarządu SM Spomlek mgr inż. Edward Bajko
«
Akademia Wychowania Fizycznego w Warszawie
wersja tekstowa »
Potwierdzenie należytego wykonania usług
W ramach niniejszego listu potwierdza się, że zespół konsultantów Centrum Doradztwa w Informatyce i Zarządzaniu Sp. z o.o. (CeDIZ) zrealizował na rzecz Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie usługę audytu zewnętrznego projektu nr POIG.02.03.00-00-020/90 pt. „System wspierający prowadzenie prac badawczo-naukowych oraz współdzielenie i publikację wyników prac”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013, Priorytet 2 Infrastruktura sfery B+R, Działanie 2.3 Inwestycje związane z rozwojem infrastruktury informatycznej nauki. Całkowita wartość dofinansowania projektu wynosi 7 672 778,41 PLN (w tym środki UE: 6 521 861,65 PLN).
Usługa obejmowała w szczególności sprawdzenie:
osiągnięcia celu projektu i zgodności realizacji projektu z umową o dofinansowanie;
poprawności polityki rachunkowej;
funkcjonowania systemu kontroli wewnętrznej;
poprawności księgowania wydatków poniesionych w ramach realizowanego projektu, zasadności wydatków, sposobu ich udokumentowania i ich wyodrębnienia w ewidencji księgowej;
terminowości rozliczania otrzymanych środków finansowych;
przepływów na rachunku bankowym związanych z projektem;
wiarygodności i terminowości sprawozdań z realizacji projektu;
sposobu monitorowania realizacji celów projektu;
przestrzegania przepisów o zamówieniach publicznych, rachunkowości i finansach publicznych, w tym w zakresie przestrzegania dyscypliny finansów publicznych;
sposobu przechowywania i zabezpieczania dokumentacji dotyczącej projektu;
wykonanie zaleceń wcześniejszych kontroli i audytów.
Audyt przeprowadzono zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 29 września 2011 r. w sprawie przeprowadzania audytu zewnętrznego wydatkowania środków finansowych na naukę (Dz. U. Nr 207, poz. 1237) oraz Ustawą z dnia 30 kwietnia 2010 r. o zasadach finansowania nauki (Dz. U. Nr 96, poz. 615 z późn.zm.).
Wszystkie powyższe prace zostały zrealizowane w sposób rzetelny i staranny, z pełnym zachowaniem ustalonych przez strony terminów.
Kierownik Projektu POIG.02.03.00-00-020/09 mgr inż. Zbigniew Chruszczewski
«
Instytut Farmakologii PAN
wersja tekstowa »
Potwierdzenie należytego wykonania usługi
Instytut Farmakologii Polskiej Akademii Nauk w Krakowie z siedzibą przy ulicy Smętnej 12 informuje, że firma Centrum Doradztwa w Informatyce i Zarządzaniu Sp. z o. o. zrealizowała na rzecz Instytutu usługę tj. przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektu nr POIG.02.01.00-00-056/08, pn. „Modernizacja budynku oraz infrastruktury badawczej Instytutu Farmakologii PAN w Krakowie w celu utworzenia innowacyjnych pracowni naukowych badań mózgu”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013, Priorytet 2. Infrastruktura sfery B + R, Działanie 2.1 Rozwój ośrodków o wysokim potencjale badawczym.
Beneficjent: Instytut Farmakologii PAN w Krakowie.
Wartość projektu: 29 518 373,00 PLN.
Usługa obejmowała przeprowadzeniu audytu zewnętrznego projektu oraz wydanie opinii i sporządzenie sprawozdania (raportu) z przeprowadzonego audytu.
Audyt projektu obejmował sprawdzenie:
osiągnięcia celu projektu oraz zgodności realizacji projektu z umową,
poprawności księgowania wydatków poniesionych w ramach realizowanego projektu, ich zasadności, sposobu udokumentowania i wyodrębnienia w ewidencji księgowej,
płatności wydatków związanych z projektem,
wiarygodności i terminowości sprawozdań z realizacji projektu,
terminowości rozliczania otrzymanych środków finansowych na realizację projektu,
sposobu monitorowania realizacji celów projektu,
sposobu przechowywania i zabezpieczania dokumentacji dotyczącej projektu,
przestrzegania przepisów o rachunkowości, zamówieniach publicznych i finansach publicznych, w tym w zakresie przestrzegania dyscypliny finansów publicznych,
funkcjonowania systemu kontroli wewnętrznej w odniesieniu do realizacji projektu,
realizacji wniosków i zaleceń z wcześniejszych kontroli i audytów.
Audyt przeprowadzono zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa krajowego oraz z powszechnie akceptowanymi standardami.
Wszystkie powyższe prace zostały zrealizowane w sposób rzetelny i staranny, z pełnym zachowaniem ustalonych przez strony terminów.
Dyrektor Instytutu Farmakologii Polskiej Akademii Nauk prof. dr hab. Krzysztof Wędzony
«
Fundacja Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości
wersja tekstowa »
Potwierdzenie rzetelnego wykonania usług
Zespół konsultantów firmy Centrum Doradztwa w Informatyce i Zarządzaniu Sp. z o.o. (CeDIZ) wykonał na rzecz Fundacji Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości (AIP) usługi związane z przeprowadzeniem analizy przedwdrożeniowej oraz wsparciem postępowania przetargowego na zakup i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego, przeznaczonego dla 20 000 użytkowników, którego celem jest świadczenie kompleksowych i innowacyjnych usług dla firm z sektora MSP oraz osób prowadzących działalność w modelu preinkubacji. Działania te były podejmowane w ramach projektu "Droga do Polski przedsiębiorczej", którego celem jest wdrożenie najlepszego na skalę europejską modelu wsparcia przedsiębiorców.
W toku projektu zrealizowane zostały przez CeDIZ następujące zadania:
Identyfikacja, modelowanie oraz analiza procesów biznesowych, w tym:
przeprowadzenie warsztatów mających na celu identyfikację hierarchii procesów biznesowych AIP,
wykonanie map procesów biznesowych,
przygotowanie zakresu procesowego wdrożenia, określenie celów i korzyści biznesowych wdrożenia systemu.
Analiza i specyfikacja wymagań względem systemu, w tym:
identyfikacja oraz opis wymagań funkcjonalnych i pozafunkcjonalnych,
opracowanie ramowego harmonogramu,
opis infrastruktury teleinformatycznej.
Oszacowanie wartości zamówienia w kilku możliwych wariantach realizacyjnych projektu.
Opracowanie zapytania ofertowego oraz wsparcie w przygotowaniu postępowania przetargowego.
Przygotowanie wstępnej bazy potencjalnych dostawców systemu, w tym przegląd rynku pod kątem systemów i dostawców odpowiadających wymaganiom AIP.
Analiza i ocena nadesłanych ofert oraz rekomendacja wyboru najkorzystniejszej oferty.
Wsparcie w procesie negocjacji i podpisywania umowy z dostawcą systemu.
Przygotowanie raportu zawierającego podsumowanie i opis prac wykonanych w ramach projektu.
Wszystkie powyższe prace zostały wykonane w sposób rzetelny i staranny, z zachowaniem ustalonych terminów.
Specjalista ds. koordynacji procesów IT Fundacja Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości Cezary Wilk
«
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji SA w Krakowie
wersja tekstowa »
Referencje nr 103/I/2012
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji SA, 30-106 Kraków ul. Senatorska 1, informuje, że Zespół konsultantów Centrum Doradztwa w Informatyce i Zarządzaniu Sp. z o.o. wykonał na rzecz Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji S.A. w Krakowie usługi doradcze obejmujące: prace analityczne, doradztwo przetargowe oraz przygotowanie dokumentacji przetargowej dla postępowania o udzielenie zamówienia na zintegrowany system informatyczny wspomagający zarządzanie w zakresie: sprzedaży, bilingu, BOK, gospodarki wodomierzowej i odczytów, reklamacji, wyłączeń, obiegu dokumentów. W ramach usługi zrealizowane zostały następujące zadania:
prace analityczne (przedwdrożeniowe) w zakresie definicji potrzeb MPWiK, oparte ma modelu procesowym organizacji,
przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia,
wsparcie doradcze przy szacowaniu wartości zamówienia,
przygotowanie warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny spełnienia tych warunków,
weryfikacja merytorycznej części ogłoszenia o zamówieniu,
opracowanie merytorycznej instrukcji wypełniania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
udział w posiedzeniach Komisji Przetargowej jako doradca/ekspert,
ocena wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
opracowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) w zakresie treści merytorycznych,
współpraca z MPWiK w przygotowaniu wzorca umowy ramowej,
ocena ofert wstępnych,
udział doradcy w negocjacjach z Wykonawcami,
przygotowanie ostatecznej wersji SIWZ po negocjacjach,
wsparcie doradcze dla MPWiK w udzielaniu wyjaśnień do pytań Wykonawców dot. treści SIWZ,
ocena ofert,
wsparcie doradcze w przygotowaniu ostatecznej wersji umowy z wybranym Wykonawcą.
Całość projektu zrealizowana została w oczekiwanym przez Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. czasie, z należytą starannością i rzetelnością.
Dotychczasowe doświadczenie z współpracy z Zespołem konsultantów Centrum Doradztwa w Informatyce i Zarządzaniu Sp. z o.o. pozwala stwierdzić, że wykonawca dysponuje niezbędnym doświadczeniem zawodowym jest godnym polecenia Wykonawcą, który potrafi skutecznie przygotować przedsiębiorstwo do wdrożenia systemu zintegrowanego z dbałością o jego specyfikę branżową oraz wspomóc w procesie opracowania niezbędnych dokumentów do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Członek Zarządu Dyrektor ds. Ekonomiczno-Finansowych mgr Wanda Słobodzian
«
Politechnika Rzeszowska
wersja tekstowa »
Referencje
W ramach niniejszego listu potwierdza się, że firma Centrum Doradztwa w Informatyce i Zarządzaniu Sp. z o. o. (CeDIZ) zrealizowała na rzecz Politechniki Rzeszowskiej usługę doradczą w zakresie prawnym, związaną z wdrażaniem innowacji w ramach projektu systemowego „Wzmocnienie instytucjonalnego systemu wdrażania regionalnej Strategii Innowacji w latach 2007-2013 w województwie podkarpackim”.
Doradztwo skierowane było do pracowników Urzędu Marszałkowskiego oraz innych JST, pracowników jednostek naukowych, przedstawicieli Partnerów Projektu systemowego, członków Komitetu Zarządzającego i Podkarpackiej Rady Innowacyjności, pracowników Regionalnego Centrum Transferu Innowacji i Punktów Kontaktowych.
W ramach usługi przeprowadzono 33 godziny zegarowe doradztwa, obejmującego następujące zagadnienia:
aspekty prawne wdrażania proinnowacyjnych inwestycji w Polsce na tle rozwiązań unijnych;
formy prawne podmiotów prowadzących działalność innowacyjną;
prawne wymogi rozpoczęcia działalności przedsiębiorstwa innowacyjnego;
kontrola działalności przedsiębiorcy zajmującego się innowacjami.
Wszystkie powyższe prace zostały wykonane w sposób rzetelny i staranny, z pełnym zachowaniem ustalonych przez strony terminów.
Z poważaniem,Koordynator merytoryczny Prof. dr hab. inż. Leszek Woźniak
«
Kochański Zięba Rapala i Partnerzy
wersja tekstowa »
Potwierdzenie należytego wykonania usług
W ramach niniejszego listu potwierdza się, że zespół konsultantów Centrum Doradztwa w Informatyce i Zarządzaniu Sp. z o. o. (CeDIZ) zrealizował w roku 2013 na rzecz Kancelarii Kochański Zięba Rapala i Partnerzy Sp. J. następujące usługi w ramach projektu wdrożenia w Kancelarii systemu B2B, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, działanie 8.2 „Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B”, 8 Oś Priorytetowa „Społeczeństwo informacyjne – zwiększenie innowacyjności gospodarki”:
Analiza przedwdrożeniowa dla projektu wdrożenia systemu B2B , w tym:
szczegółowa identyfikacja procesów biznesowych planowanych do objęcia systemem,
opracowanie map procesowych i wymaganych usprawnień procesowych organizacji,
analiza wymagań organizacji względem systemu,
opis zakresu funkcjonalnego i organizacyjnego wdrożenia,
określenie celów technicznych i biznesowych projektu,
szczegółowa analiza i ocena infrastruktury IT Kancelarii,
definicja struktury organizacyjnej i ról projektowych,
określenie schematów plików oraz zasad wymiany danych pomiędzy partnerami.
Wykonanie prac analitycznych i doradztwo przetargowe w postępowaniu na wybór dostawcy sprzętu oraz systemu B2B , w tym:
opracowanie dokumentu SIWZ (Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia) wraz z załącznikami,
opracowanie dokumentu OPZ (Opis Przedmiotu Zamówienia),
wsparcie merytoryczne dla zespołu Kancelarii dot. opracowania wzorów umów: wdrożeniowej, licencyjnej, serwisowej oraz sprzętowej,
analiza porównawcza złożonych w toku postępowania ofert,
analiza treści umów Wykonawcy oraz wsparcie w formułowaniu zmian zapisów umów,
wsparcie w negocjacjach z Wykonawcą aż do momentu zawarcia umów.
Wszystkie powyższe prace zostały wykonane w sposób rzetelny i staranny, z pełnym zachowaniem ustalonych przez strony terminów oraz wymagań formalnych instytucji współfinansującej projekt. W wyniku wykonania poszczególnych zadań powstały każdorazowo oczekiwane i zgodne z założeniami produkty prac projektowych.
Z poważaniem,Piotr Kochański Partner Zarządzający
«
Zakłady Chemiczne BOCHEM Sp. z o.o.
wersja tekstowa »
Potwierdzenie rzetelnego wykonania usług
Zespół konsultantów firmy Centrum Doradztwa w Informatyce i Zarządzaniu Sp. z o.o. (dalej: CeDIZ) wykonał na rzecz Zakładów Chemicznych „BOCHEM” Sp. z o.o. usługi związane z przeprowadzeniem analizy przedwdrożeniowej oraz przygotowaniem postępowania przetargowego na zakup i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie klasy ERP.
W ramach projektu zrealizowane zostały następujące zadania:
Analiza przedwdrożeniowa poprzedzająca wdrożenie systemu klasy ERP, ukierunkowana na zbadanie specyficznych dla BOCHEM wymagań związanych ze:
strukturą organizacyjną,
posiadaną infrastrukturą informatyczną,
aktualnymi zbiorami danych,
szczegółowymi potrzebami funkcjonalnymi względem systemu klasy ERP.
Przygotowanie postępowania przetargowego na zakup i wdrożenie systemu ERP, w tym:
opracowanie bazy potencjalnych dostawców oprogramowania,
opracowanie dokumentu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ),
opracowanie Zapytania Ofertowego (wraz z formularzem oferty).
Wszystkie powyższe prace zostały wykonane w sposób rzetelny i staranny, z pełnym zachowaniem ustalonych terminów. Współpracę z CeDIZ oraz jakość świadczonych usług oceniam bardzo wysoko. W dalszym ciągu projektu CeDIZ będzie wykonywał prace konsultingowe w zakresie analizy i oceny ofert na wdrożenie systemu informatycznego klasy ERP, rekomendacje najkorzystniejszego rozwiązania oraz ciągły nadzór (audyt) nad projektem wdrożenia systemu.
Prokurent Zakłady Chemiczne BOCHEM Sp. z o.o. mgr Justyna Stawarz
«
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej
wersja tekstowa »
Potwierdzenie należytego wykonania usług
W ramach niniejszego listu potwierdza się, że zespół konsultantów Centrum Doradztwa w Informatyce i Zarządzaniu Sp. z o. o. (CeDIZ) zrealizował na rzecz Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej – Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie usługę audytu zewnętrznego projektu badawczo-rozwojowego pt. Wpływ zmian klimatu na środowisko, gospodarkę i społeczeństwo (zmiany, skutki i sposoby ich ograniczania, wnioski dla nauki, praktyki inżynierskiej i planowania gospodarczego) , o akronimie KLIMAT, na podstawie umowy o dofinansowanie nr POIG.01.03.01-14-011/08 z dnia 1 grudnia 2008 r. z Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego, w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013, Priorytet 1, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.1, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
W ramach usługi:
sporządzono plan i harmonogram audytu oraz dobrano stosowne metody, procedury i techniki badawcze,
przeprowadzono badanie audytowe,
sporządzono i przedstawiono sprawozdania z audytu.
Audyt przeprowadzono zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 29 września 2011 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzenia audytu zewnętrznego wydatkowania środków finansowych na naukę (Dz. U. z 2011 r. Nr 207, poz. 1237) oraz Międzynarodowymi Standardami Profesjonalnej Praktyki Audytu Wewnętrznego, opracowanymi przez Instytut Audytorów Wewnętrznych, USA.
Wszystkie powyższe prace zostały zrealizowane w sposób rzetelny i staranny, z pełnym zachowaniem ustalonych przez strony terminów.
Kierownik Projektu KLIMAT Nr POIG.01.03.01-14-011/08 dr Danuta Limanówka
«
Politechnika Częstochowska
wersja tekstowa »
Potwierdzenie należytego wykonania usług
W ramach niniejszego listu potwierdza się, że zespół konsultantów Centrum Doradztwa w Informatyce i Zarządzaniu Sp. z o. o. (CeDIZ) zrealizował na rzecz Politechniki Częstochowskiej usługę audytu zewnętrznego projektu nr UND-POKL.02.01.01-00-084/09 pt. „Technologie informatyczne i kapitał ludzki potencjałem nowoczesnego przedsiębiorstwa”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet II Rozwój zasobów ludzkich i potencjału adaptacyjnego przedsiębiorstw oraz poprawa stanu zdrowia osób pracujących, Działanie 2.1. Rozwój kadr nowoczesnej gospodarki, Poddziałanie 2.1.1 Rozwój kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwach. Wartość projektu: 778 533,23 PLN
Usługa obejmowała ocenę zgodności realizacji projektu z jego założeniami określonymi w umowie o dofinansowanie projektu. W szczególności kontroli podlegały:
prawidłowość rozliczeń finansowych,
sposób rekrutacji uczestników projektu,
sposób pozyskiwania i przechowywania oraz przetwarzania danych o uczestnikach projektu (w ramach Podsystemu PEFS) zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o Ochronie Danych Osobowych,
zgodność danych przekazywanych we wniosku o płatność w części dotyczącej postępu rzeczowego oraz postępu finansowego z dokumentacją dotyczącą realizacji projektu dostępną w siedzibie beneficjenta,
poprawność udzielania zamówień publicznych, obejmująca w szczególności sprawdzenie, czy beneficjent prawidłowo stosuje Ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych,
poprawność udzielania pomocy publicznej,
sposób realizacji działań promocyjnych,
sposób prowadzenia i archiwizacji dokumentacji projektu,
zgodność z właściwymi politykami i zasadami wspólnotowymi.
Audyt przeprowadzono zgodnie z międzynarodowymi standardami audytu (International Standards of Auditing – ISA).
Wszystkie powyższe prace zostały wykonane w sposób rzetelny i staranny, z pełnym zachowaniem ustalonych przez strony terminów.
Dziekan Wydziału Elektrycznego Politechniki Czestochowskiej prof. nadzw. dr hab. inż. Andrzej Rusek
«
Karkonoska Państwowa Szkoła Wyższa w Jeleniej Górze
wersja tekstowa »
Potwierdzenie rzetelnego wykonania usług
Niniejszym potwierdza się, że zespół konsultantów Centrum Doradztwa w Informatyce i Zarządzaniu Sp. z o.o. (CeDIZ) zrealizował zgodnie z umową na rzecz Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze usługę audytu zewnętrznego projektu pt. „Przebudowa i rozbudowa krytej pływalni zlokalizowanej w kompleksie uczelnianym Kolegium Karkonoskiego w Jeleniej Górze”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013, Priorytet 9, Działanie 9.1 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców. Wartość projektu: 8 582 074,24 PLN.
Usługa obejmowała przeprowadzeniu audytu zewnętrznego projektu i sporządzenie sprawozdania z przeprowadzonego audytu. W szczególności kontroli podlegały:
wiarygodność danych, zarówno liczbowych jak i opisowych, dotyczących zdarzeń przeszłych, związanych z osiągnięciem celów projektu, zawartych w przedstawionych przez Beneficjenta dokumentach związanych z realizowanym projektem,
realizacja wydatków i uzyskanie założonych efektów zgodnie z wymaganiami zawartymi we wniosku o dofinansowanie i umowie o dofinansowanie,
poprawność sposobu udokumentowania i ewidencyjnego wyodrębnienia rzeczywistych operacji gospodarczych związanych z realizowanym projektem.
Kanclerz mgr Grażyna Malczuk
«
Spółdzielnia Edukacyjna P-TKM w Sztumie
wersja tekstowa »
Potwierdzenie rzetelnego wykonania usług
W ramach niniejszego listu potwierdza się, że zespół konsultantów Centrum Doradztwa w Informatyce i Zarządzaniu Sp. z o. o. (CeDIZ) zrealizował na rzecz Spółdzielni Edukacyjnej „P-TKM” usługę audytu zewnętrznego projektu nr WND-POKL.03.04.03-00-080/10, pn. „Gospodarka bazą w nauczaniu przedmiotów zawodowych”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III Wysoka jakość systemu edukacji. Wartość projektu: 1 463 390,20 PLN.
Usługa obejmowała przeprowadzenie audytu zewnętrznego, którego celem było usprawnienie operacyjne organizacji i wniesienie do niej wartości dodanej. W ramach usługi sprawdzono:
dokumentację dotyczącą projektu,
realizację zakresu rzeczowego projektu przewidzianego we wniosku o dofinansowanie,
dokumenty pozwalające prześledzić ścieżkę każdego wydatku od jego poniesienia do przedłożenia wniosku o płatność,
faktyczne i rzeczywiste poniesienie zadeklarowanych wydatków w ramach projektu,
kwalifikowalność poniesionych wydatków, sposób ich udokumentowania i ujęcia na rachunku bankowym wyszczególnionym w ewidencji księgowej beneficjenta; zgodność kwot wynikających z wniosku o płatność z zapisami księgowymi, w rozbiciu na poszczególne kwoty wydatków kwalifikowanych,
wiarygodność części sprawozdawczych wniosków o płatność, poprzez weryfikację i potwierdzenie wykonania prac, istnienia zakupionych towarów oraz wykonania usług/robót czy dostarczonych dostaw w ramach projektu,
spełnienie zasad dotyczących informacji i promocji,
sposób monitorowania projektu (osiągania celu projektu), raportowania o postępach wdrażania projektu oraz dotrzymania harmonogramu realizacji zadań projektu,
poprawność stosowanych procedur o udzielenie zamówienia publicznego z zachowaniem wspólnotowych i krajowych wymogów dotyczących ekonomiczności, konkurencyjności, przejrzystości i upublicznienia oraz unikania konfliktu interesów.
Przedmiot zamówienia wykonano zgodnie z Międzynarodowymi Standardami Profesjonalnej Praktyki Audytu Wewnętrznego ogłoszonymi przez Institute of Internal Auditors (IIA).
Wszystkie powyższe prace zostały zrealizowane w sposób rzetelny i staranny, z pełnym zachowaniem ustalonych przez strony terminów.
Prezes mgr inż. Dariusz Lalak
«
Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA
wersja tekstowa »
List referencyjny
W ramach niniejszego listu potwierdza się, że Pan Dr Mariusz Baran uczestniczył w wykonaniu na rzecz Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa SA prace analityczne i koncepcyjne związane z kompleksowym opracowaniem Strategii IT PGNiG SA.
Dr Mariusz Baran realizował dla Grupy Kapitałowej PGNiG prace projektowe obejmujące:
Przeprowadzenie inwentaryzacji całości infrastruktury informatycznej PGNiG SA oraz sześciu spółek dystrybucyjnych.
Wykonanie analizy strategii biznesowej i regulaminu organizacyjnego PGNiG SA pod kątem wyodrębnienia misji i zadań
ogólnych Strategii IT.
Opracowanie szczegółowej analizy interesariuszy zewnętrznych i wewnętrznych systemu informacyjnego w Grupie Kapitałowej PGNiG.
Opracowanie analizy SWOT dla istniejącego systemu informacyjnego Grupy Kapitałowej PGNiG z uwzględnieniem stanu całości
infrastruktury IT oraz aktualnie realizowanych projektów i wdrożeń.
Opracowanie celów ogólnych i szczegółowych dla Strategii IT wraz ze wskaźnikami powodzenia oraz miernikami postępu.
Opracowanie koncepcji rozwojowej systemu informacyjnego Grupy Kapitałowej PGNiG wraz z oszacowaniem kosztów i terminów realizacji.
Opracowanie projektu Programu działania IT w Grupie Kapitałowej PGNiG w perspektywie krótko-, średnio- i długoterminowej wraz
ze środkami realizacji dla zaakceptowanej koncepcji rozwojowej.
Opracowanie analizy zagrożeń realizacji Programu działania IT w Grupie Kapitałowej PGNiG.
Opracowanie ogólnych rekomendacji dla całego systemu informacyjnego Grupy Kapitałowej PGNiG.
Powyższe prace wykonane zostały rzetelnie i starannie, a Wykonawca zapewnił dostosowanie realizowanych usług zarówno do specyfiki PGNiG (opierając się na międzynarodowych normach branżowych), jak i zmieniających się w czasie uwarunkowań funkcjonowania Grupy Kapitałowej PGNiG.
Dyrektor Departamentu Informatyki PGNiG SA Krzysztof Kaczyński
«
Urząd Komitetu Integracji Europejskiej
wersja tekstowa »
List referencyjny
W związku z ustawą podjętą przez Sejm Rzeczypospolitej Polskiej o połączeniu Urzędu Komitetu Integracji Europejskiej (UKIE) z Ministerstwem Spraw Zagranicznych, Pan Dr Mariusz Baran wykonał na rzecz Urzędu Komitetu Integracji Europejskiej ramowy model działania połączonego MSZ i UKIE w oparciu o procesowy opis funkcjonowania obu tych organizacji.
W ramach projektu zrealizowano prace obejmujące:
inwentaryzację procesów funkcjonowania UKIE,
opracowanie ramowego modelu pocesowego UKIE,
opracowanie macierzy odpowiedzialności procesowych menadżerów najwyższego szczebla MSZ i UKIE,
opracowanie wariantowej propozycji podziału odpowiedzialności Wiceministrów MSZ i UKIE w ramach połączonej organizacji.
Powyższe prace odebrane zostały w dniu 18.11.2009 bez zastrzeżeń. Wszystkie zadania projektowe wykonane zostały w terminie i z zachowaniem wymaganej staranności oraz z uwzględnieniem specyfiki funkcjonowania Urzędu Komitetu Integracji Europejskiej.
Dyrektor Biura Administracyjno-Finansowego Urząd Komitetu Integracji Europejskiej Robert Dziewulski
«
Zakłady Azotowe PUŁAWY SA
wersja tekstowa »
Opinia dotycząca zrealizowanych prac doradczych
Pan Błażej Czeladzki w 2008 roku kierował wykonaniem na rzecz Zakładów Azotowych "Puławy" SA usług doradczych w zakresie merytorycznego wsparcia negocjacji z dostawcą zintegrowanego systemu klasy ERP - SAP ERP 2005 ECC 6.0 (w zakresie modułów PP, SD, MM, QM, IM, PM, FI, FI-AA, FI-TR, CO, HR) oraz nadzoru nad jego wdrożeniem.
W ramach projektu zrealizowane zostały dla Zakładów Azotowych "Puławy" SA następujące prace:
Prace analityczne i doradcze w zakresie wyboru rozwiązania, w tym:
Analiza umów oferenta
Merytoryczne wsparcie negocjacji z oferentem
Pięciomiesięczny nadzór (audyt permanentny) nad wdrożeniem zintegrowanego systemu wspomagającego zarządzanie
klasy ERP - SAP ERP 2005 ECC 6.0.
Wsparcie w zakresie modelu procesów biznesowych Zakładów Azotowych "Puławy" SA
Usługi prowadzone przez Pana Błażeja Czeladzkiego realizowane były w oczekiwanych przez Zakłady Azotowe "Puławy" SA terminach, z wysoką starannością i rzetelnością. Pan Błażej Czeladzki jest godnym polecenia konsultantem, który potrafi skutecznie wesprzeć przedsiębiorstwo w zakresie wyboru i wdrożenia systemu zintegrowanego.
Członek Zarządu Zakłady Azotowe "Puławy" SA Lech B. Schimmelpfennig
«
Agencja Rozwoju Regionalnego SA w Bielsku Białej
wersja tekstowa »
Zaświadzenie
Oświadczam, iż Pan Krzysztof Atłasiewicz wykonał ocenę merytoryczną dziesięciu projektów z branży IT w ramach projektu pt. "TechnoBIT Venture - wiedzia i kapitał dla innowacji" współfinansowanego w ramach Działania 3.1 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Wszystkie oceny wykonane przez Pana Krzysztofa Atłasiewicza były terminowe, rzetelne i nie były kwestionowane przez wnioskodawców.
Kierownik Projektu Agencja Rozwoju Regionalnego SA w Bielsku Białej mgr Marta Socha
«
Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości
wersja tekstowa »
Potwierdzenie należytego wykonania prac
Niniejszym potwierdza się, że Pan Krzysztof Atłasiewicz brał udział w pracach Komisji Oceny Projektów oceniającej wnioski złożone w konkursie nr MCP/2.2.B/3/2010 dla naboru wniosków o dofinansowanie projektów ze środków Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 w ramach II Osi priorytetowej "Gospodarka regionalnej szansy" Działanie 2.2 "Wsparcie komercjalizacji badań naukowych", Schemat B "Projekty inwestycyjne przedsiębiorstw z zakresu B+R".
Pan Krzysztof Atłasiewicz przeprowadził ocenę pięciu projektów. Wszystkie oceny zostały wykonane należycie oraz terminowo, nie były jednocześnie kwestionowane przez wnioskodawców. Na tej podstawie współpracę z Panem Krzysztofem Atłasiewiczem ocenia się jako wzorową.
Niniejsze potwierdzenie wydaje się na prośbę zainteresowanego.
Dyrektor Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości Rafał Solecki
«
Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL SA
wersja tekstowa »
Opinia dotycząca zrealizowanych prac doradczych
Pan Błażej Czeladzki w latach 2007-2008 kierował wykonaniem na rzecz Centrum Zaopatrzenia Medycznego "CEZAL" SA - Wrocław usług analitycznych i doradczych w zakresie analizy przedwdrożeniowej, wsparcia w zakresie wyboru systemu zintegrowanego klasy ERP oraz nadzoru nad jego wdrożeniem.
W ramach projektu zrealizowane zostały dla CEZAL następujące prace:
Analiza przedwdrożeniowa, w tym:
Weryfikacja modelu istniejących procesów gospodarczych CEZAL
Analiza potrzeb użytkowników pod kątem wymagań odnośnie systemu klasy ERP
Analiza istniejących baz danych
Analiza aktualnego stanu infrastruktury informatycznej
Opracowanie założeń wdrożeniowych
Prace analityczne i doradcze w zakresie wyboru rozwiązania, w tym:
Opracowanie bazy potencjalnych dostawców
Przygotowanie zapytania ofertowego do dostawców systemów klasy ERP
Analiza nadesłanych ofert wraz ze wskazaniem najkorzystniejszego wyboru
Analiza umów oferentów
Prowadzenie negocjacji z oferentami
Dziewięciomiesięczny nadzór (audyt permanentny) nad wdrożeniem zintegrowanego systemu wspomagającego zarządzanie klasy ERP - TETA Constellation (poprzednio TETA 2000).
Wszystkie usługi realizowane były w oczekiwanych przez CEZAL terminach, z należytą starannością i rzetelnością. Pan Błażej Czeladzki jest godnym polecenia konsultantem, który potrafi skutecznie przygotować i prowadzić przedsiębiorstwo przez proces wyboru i wdrożenia systemu zintegrowanego.
Szef Biura Zarządu, Prokurent CZM "Cezal" SA Jarosław Bednarski
«
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji SA w Krakowie
wersja tekstowa »
Opinia dot. zrealizowanych prac doradczych
Pan Błażej Czeladzki kierował wykonaniem na rzecz Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Spółki Akcyjnej w Krakowie usług doradczych w zakresie przygotowania analizy przedwdrożeniowej obejmującej:
weryfikację modelu istniejących procesów gospodarczych,
analizę potrzeb użytkowników pod kątem wymagań odnośnie systemu klasy ERP,
analizę istniejących baz danych,
opracowanie założeń wdrożeniowych.
Ponadto Pan Błażej Czeladzki świadczył dla nas usługi doradcze w zakresie postępowania przetargowego przygotowując między innymi specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) oraz pełniąc rolę doradczą w trakcie postępowania.
Całość projektu zrealizowana została w oczekiwanym przez Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji czasie, z należytą starannością i rzetelnością. Pan Błażej Czeladzki jest godnym polecenia Kierownikiem Projektu, który potrafi skutecznie przygotować przedsiębiorstwo do wdrożenia systemu zintegrowanego z dbałością o jego specyfikę branżową.
Prezes Zarządu, Dyrektor Naczelny Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji SA Ryszard Langer
«
Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego
wersja tekstowa »
Potwierdzenie należytego wykonania prac
Niniejszym potwierdzam, że Pan Krzysztof Atłasiewicz wykonał w ramach konkursu nr 1/2010/1.2, dla Działania 1.2 Rozwój społeczeństwa informacyjnego, Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 (MRPO), ocenę następujących projektów:
"Budowa systemu udostępniania e-usług publicznych w Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Krakowie",
"Wdrożenie elektronicznego systemu obiegu i archiwizacji badań obrazowych w Specjalistycznym Szpitalu im. E. Szczeklika w Tarnowie",
"Stworzenie zaplecza technicznego i rozbudowa infrastruktury informatycznej dla systemu do obsługi procesu dydaktycznego UP im. KEN w Krakowie",
"System komunikacji video dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego i jednostek organizacyjnych Województwa Małopolskiego",
"E-powiat, budowa Zintegrowanego Systemu Komunikacji Przestrzennej, wsparciem dla administracji publicznej w powiece myślenickim",
"Zintegrowany System Informatyczny Zarządzania Uniwersytetem Ekonomicznym w Krakowie",
"System zarządzania Stowarzyszenia WIOSNA obejmujący integrację z systemem zarządzania wolontariuszami w Małopolsce",
"Rozwój usług publicznych opartych na ICT w Gminie Miasto Jordanów" oraz
"Budowa zintegrowanych systemów informatycznych do zarządzania i monitoringu satelitarnego w Małopolsce".
Wszystkie oceny zostały wykonane należycie oraz terminowo, a oceny Pana Krzysztofa Atłasiewicza nie były kwestionowane przez Wnioskodawców. Na tej podstawie współpracę mogę ocenić jako wzorową.
Dyrektor Departamentu Funduszy Europejskich Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego Piotr Szymański
«
AB SA
wersja tekstowa »
List referencyjny
W roku 2008 Pan Błażej Czeladzki kierował wykonaniem dla AB SA kompleksowego (hierarchicznego - wielopoziomowego) modelu procesów gospodarczych zachodzących w przedsiębiorstwie pod kątem zarówno ich dalszego usprawnienia, jak też wyboru zintegrowanego systemu informatycznego, który będzie optymalnie wspomagać wymodelowane procesy. W sumie w ramach modelu opracowano około 130 szczegółowych map procesowych.
Następnie Pan Błażej Czeladzki wykonał analizę potrzeb użytkownika pod kątem wymagań odnośnie systemu informatycznego klasy ERP (na bazie modelu procesów gospodarczych),a także analizę istniejących baz danych oraz aktualnego stanu infrastruktury informatycznej w kontekście planowanego wdrożenia systemu ERP.
W kolejnym etapie współpracy doradztwo obejmowało opiekę nad postępowaniem ofertowym dotyczącym wdrożenia systemu klasy ERP, a w szczególności opracowanie: "Bazy potencjalnych dostawców", "Zapytania ofertowego do dostawców systemów klasy ERP (SIWZ) oraz "Analizy ofert".
Działalność doradczą świadczoną przez Pana Błażeja Czeladzkiego oceniam bardzo wysoko. Zadbał on nie tylko o zapewnienie wysokiej jakości świadczonych usług, ale również o transfer wiedzy do pracowników naszego przedsiębiorstwa (szkolenia i warsztaty) oraz o zapewnienie wygodnej, minimalizującej nasze obciążenie współpracy (hot-line, forum internetowe).
Wszystkie dotychczas wykonane przez Pana Błażeja Czeladzkiego prace dla AB SA zasługują na bardzo wysoką ocenę.
Dyrektor Departamentu Informatyki AB SA Bartosz Budrewicz
«