Audyt stron WWW
Cel usługi:
analiza gotowości do działań marketingowych oraz warstwy technicznej, zawartości, środków wizualnych, struktury strony WWW.
Zakres usługi:
- analiza strony pod kątem marketingu w wyszukiwarkach,
- analiza ruchu na stronie,
- analiza zawartości strony.
Możliwość rozszerzenia usługi o:
- analizę konkurencji,
- ocenę środków wizualnych.
Audyt strony WWW obejmuje między innymi:
Analizę strony pod kątem marketingu w wyszukiwarkach:
- ocena dostępności treści i przygotowanie strony do działań marketingowych (SEO, AdWords),
- wskazanie elementów zwiększających koszty kampanii reklamowych,
- wskazanie elementów mogących źle wpływać na wynik jakości w kampaniach w Google.
Analizę ruchu na stronie:
- podpięcie Google Analytics,
- konfiguracja zaawansowanych funkcji analitycznych,
- propozycja odpowiednich ustawień konta,
- definicja ścieżek procesów zgodnie z potrzebami.
Analizę zawartości strony:
- ocena komunikacji na stronie,
- ocena dopasowania stylu do grupy odbiorczej,
- propozycja poprawek językowych,
- propozycja zmian zgodnych z zasadami architektury informacji,
- ocena sposobu prezentacji treści pod kątem działań marketingowych,
- dostępność informacji kontaktowych.
Analizę konkurencji:
- ulepszenie strony, dzięki poznaniu przewag konkurencji,
- wskazanie sprawdzonych rozwiązań poprzez wyeksponowanie zalet i wyeliminowanie wad strony.
Ocena środków wizualnych:
- ocena sposobu wykorzystania zdjęć, grafiki oraz czcionek,
- sprawdzenie czytelności komunikatów, hierarchii treści oraz schematów prowadzenia wzroku,
- zasugerowanie zmian, które podniosą użyteczność strony.