Działalność szkoleniowa
Cel usługi:
doskonalenie umiejętności pracowników IT w zakresie zarządzania obszarem IT oraz stworzenie profesjonalnego, interaktywnego kursu o dowolnym zakresie tematycznym w modelu e-learning.
Zakres usługi:
- szkolenia i warsztaty w zakresie wybranych zagadnień informatyki i zarządzania,
- analiza materiału będącego przedmiotem kursu w modelu e-learningu,
- przygotowanie poszczególnych lekcji,
- przygotowanie zestawu proponowanych multimediów i mechanizmów kontrolnych,
- implementacja kursu,
- uruchomienie kursu na platformie e-learningowej.
Możliwość rozszerzenia usługi o:
- doradztwo merytoryczne dotyczące przedmiotu kursu,
- usługę administrowania kursem,
- instalację platformy e-learningowej na serwerze Klienta,
- konfigurację platformy na serwerze Klienta,
- suport (konsultacje, porady, pomoc).
Zakres szkoleń prowadzonych przez konsultantów CeDIZ obejmuje:
Szkolenia i warsztaty w zakresie wybranych zagadnień informatyki i zarządzania:
- doskonalenie umiejętności praktycznych kadry menedżerskiej w zakresie nowoczesnych narzędzi i technik zarządzania (BPM, BSC),
- rozwój pracowników IT w aspektach zarządzania obszarem IT (IT Governance, ITIL, SOA, Prince2),
- pozyskanie wiedzy w zakresie kluczowych aspektów samodzielnego przygotowania organizacji do wdrożenia systemu informatycznego,
- szkolenie w zakresie analizy umów i negocjacji kontraktów na rozwiązania IT,
- budowa modelu symulacyjnego procesów biznesowych.
Projektowanie i prowadzenie kursów w modelu e-learningu:
- zapewnienie kursów i certyfikacji umiejętności pracowników w modelu szkoleń i egzaminów realizowanych na odległość,
- przygotowanie szkoleń z dedykowanych tematów wg. specyfikacji potrzeb Klienta,
- możliwość opracowania kursu na bazie materiałów dostarczonych przez Klienta,
- możliwość weryfikacji na bazie testów komputerowych kompetencji kandydatów do pracy w procesie rekrutacji zewnętrznych i wewnętrznych,
- możliwość udziału w kursie pracowników z dowolnego miejsca na świecie, za pośrednictwem jedynie przeglądarki internetowej,
- niskie koszty udziału w szkoleniu pojedynczego pracownika (brak konieczności: dojazdów, noclegów, itd.),
- wiarygodna ocena umiejętności i wiedzy pracownika wystawiana przez komputerowy system szkoleniowy i doświadczonego tutora prowadzącego kurs,
- możliwość przygotowania opartego na cyklu szkoleń systemu ścieżek awansów zawodowych/kompetencyjnych pracowników,
- implementacja kursu po wcześniejszym zatwierdzeniu przez Klienta,
- możliwość udostępnienia szkolenia kursantom.